Serviceavtale
Når du velger serviceavtale fra Rosings får du en leverandør som er der for deg 24 timer i døgnet, 7 dager i uken.
Vår serviceavtale omfatter reparasjoner og service av alle typer motoriserte porter, grinder, pullerter og bommer av alle merker, slik at du som kunde kan forholde deg til èn serviceleverandør. For å ivareta sikkerhet og opprettholde optimal funksjonalitet, bør det gjennomføres jevnlig service, vedlikehold og modernisering.
Periodisk kontroll og tilsyn av motoriserte porter forhindrer ulykker, reduserer feil og problemer, samt forlenger levetiden til produktet.
Ved inngåelse av serviceavtale med Rosing vil vi gjennomføre periodisk kontroll og ettersyn av produktenes funksjon og tilstand i henhold til gjeldende standarder. På bakgrunn av tilstandsrapporten er man i stand til å vurdere hva som eventuelt må utbedres.
Rosings kan i tillegg ved periodisk besøk gjennomføre enkelt vedlikehold. Enkelt vedlikehold består av å stramme skruer, funksjonell rengjøring, justere vaiere, justere og smøre relevante komponenter.
Kundefordeler
Har du serviceavtale med Rosing blir du automatisk en fordelskunde.
Har du behov for reparasjon eller service, ta kontakt med oss i dag så hjelper vi deg.