rosing

Ny komplett serviceavtale

Rosings Industrier AS lanserer i disse dager et helt nytt servicekonsept, med flere nye kundefordeler. Det nye konseptet er tilpasset alle kunder som har motoriserte porter, grinder, bommer og pullerter uavhengig av produsent.

En komplett serviceavtale 

Velger du serviceavtale fra Rosing får du en leverandør som er der for deg 24 timer i døgnet, 7 dager i uken.

Vi utfører service på alle typer motoriserte porter, grinder, pullerter og bommer av alle merker, slik at du kan forholde deg til èn serviceleverandør for alle dine produkter. For å ivareta sikkerhet og opprettholde optimal funksjonalitet, bør det gjennomføres jevnlig tilsyn, vedlikehold og modernisering.

Ta ditt ansvar på alvor

Periodisk kontroll og tilsyn av motoriserte porter forhindrer ulykker, reduserer feil og problemer, samt forlenger levetiden til produktet.

Ledelsen i en bedrift, eller styret i et borettslag/sameie, har til enhver tid et ansvar for å ivareta sikkerheten til mennesker som ferdes i området rundt motoriserte porter og bommer eller lignende. 

Vær trygg med Rosings Serviceavtale

Ved inngåelse av serviceavtale med Rosing vil vi gjennomføre periodisk kontroll og ettersyn av produktenes funksjon og tilstand i henhold til gjeldende standarder. På bakgrunn av tilstandsrapporten er man i stand til å vurdere hva som eventuelt må utbedres.

Planlagt og forebyggende service og vedlikehold utføres i henhold til avtale. 

Fordelskunde og serviceavtale hånd i hånd

Alle kunder som inngår serviceavtale med Rosing, vil automatisk bli fordelskunde, og vil kunne få flere kundefordeler på bakgrunn av dette. 

Service- og montasjekoordinator Kristin Østreng i Rosing kan fortelle om stor etterspørsel i markedet etter et enkelt servicekonsept, som kan omfatte industriportene i bygget, samt kjøreporter og bommer helt uavhengig av produsent. Kundene ønsker å forholde seg til en leverandør sier hun.

Vi har holdt på med service i mange år, og har mange store og små kunder vi følger opp daglig. Med et enda enklere servicekonsept og flere nye kundefordeler har mange eksisterende og nye kunder uttrykt stor begeistring, så dette er veldig moro utdyper Kristin.

Ønsker du mer informasjon om serviceavtale kan du ta kontakt med oss, eller lese mer her.

www.rosing.no/serviceavtale

Trenger du å bestille reparasjon eller service, ring her:

67 06 45 00